Інноваційні процеси, що відбуваються в освіті, як невід’ємній частині
суспільства, вимагають відповідних змін професійної діяльності самого вчителя.
У роботі з удосконалення педагогічної майстерності важлива роль приділяється
визначенню рівня розвитку професійної діяльності, зон її найближчого розвитку.
Нові вимоги суспільства, пов’язані із самореалізацією особистості, обумовлюють
необхідність виявлення теоретико-методичних засад формування вчителя, готового
до здійснення інноваційної діяльності, а також створення ефективного
діагностичного механізму, який дозволить виявити конкретні резерви в діяльності
вчителя, перспективи його професійного росту, потреби в професійному
удосконаленні. Таким чином, науково-методична робота НВК «Успіх» - відкрита,
цілісна, динамічна соціально-педагогічна
система, мета якої полягає у: сприянні безперервному розвитку творчої
особистості педагога, підвищенні творчого потенціалу всього педагогічного
колективу; оволодінні педагогами сучасними освітніми технологіями; свідомій
участі педагогів в інтенсивній інноваційній діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар